Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Država kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom

Autor:Božo Skoko
Izdavač:Matica hrvatska
  • Zagreb
  
Format:24
Uvez:tvrdi
Broj stranica:    249
Godina izdanja:    2009
 
 
Cijena: 7,83 €59,00 kn
  
 
Artikla trenutno nema na skladištu!
Pošaljite nam upit za knjigu
 
 
Država kao brend
 
Država kao brend

Premda im se na sam spomen riječi brand u hrvatskome jeziku diže kosa na glavi, ni jezikoslovci ne mogu zanijekati stvarno stanje stvari: brandovi su zavladali svijetom.

Možda proizvodite dobro pivo, možda vozite najbolji auto na svijetu, možda ste savršen predsjednički kandidat, možda živite u najljepšem gradu i u najljepšoj državi čitava svijeta - ništa vam to neće vrijediti i nitko vam neće vjerovati ni na riječ ni na viđeno ako stvari niste brendirali: uložili novac, vrijeme i pamet u vlatitu promociju i u smisleno upravljanje vlastitim identitetom i imidžem.

Stoga nije čudo da svjetske gospodarske i političke sile bez obzira na svoju stvarnu te osvjedočenu snagu i moć već desetke godina sustavno brinu o vlastitu nacionalnom identitetu i imidžu, o vlastitoj slici u globaliziranome svijetu gdje se imidž koristi kao meka moć, odnosno kao »moćno mirnodopsko oružje u postizanju vlastitih ciljeva« (R. Vukadinović). Pritom nije riječ samo o pukoj propagandi, odnosno o osmišljavanju upečatljivih slogana, snimanju uspješnih spotova i stvaranju prepoznatljiva dizajna, nego je riječ o dalekosežnim promjenama u funkcioniranju države i svijesti njezinih stanovnika.

Što je zapravo brendiranje i upravljanje nacionalnim identiteom i imidžem, kako su brendiranje i uspješna komunikacija, primjerice odnosi s javnošću, postali primarnom vještinom 21. stoljeća na političkom, gospodarskom, diplomatskom, znanstvenom, sportskom i kulturnom planu te što je na tom području učinila Hrvatska, teme su pionirske studije otisnute u ovom udžbeniku, prvoj hrvatskoj teoretskoj knjizi o fenomenu brendiranja.

Pošalji upit za knjigu:
Država kao brend

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Država kao brend

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Poljska nakon komunizma (1989-2011)
 
 
18,58 €139,99 kn
15,79 €118,97 kn
popust
 
15 %
Cris: Časopis Povijesnog društva Križevci (komplet)
 
 
139,36 €1050,01 kn
52,96 €399,03 kn
popust
 
62 %