Slikarski opus Munira Vejzovića predstavljen je s više od 350 kolornih reprodukcija ulja, gvaša i crteža. Bogatstvo tehnika i motiva koje zaokupljaju Vejzovića vidljivo je iz jedanaest ciklusa koji prate razvoj njegova slikarstva: od Pogleda koji odijeva i Plesa smrti do Zemlje u ogledalu papira i Onoga drugoga sna. Svaki slikarski ciklus znalački je tekstom popratio Josip Depolo. Tekstovi koji su uvod u iščitavanje Vejzovićeva slikarskoga opusa prevedeni su na engleski jezik.
"Nazočan na suvremenoj hrvatskoj likovnoj sceni od sredine sedamdesetih godina prošloga stoljeća, Munir Vejzović potvrdio se kao vrstan i svestran umjetnik. U tom relativno dugu razdoblju realizirao je opus nedvojbenih autorskih vrijednosti koje je kritika zarana zapazila i visoko vrednovala. Apostrofirano je Vejzovićevo slikarsko umijeće već na njegovim prvima samostalnim izložbama, koje je i široka publika prihvatila, a to je dodatno osnažilo i širilo krila mladom slikaru na dugu i visoku letu na koji se uputio. Iznimnoj recepciji Vejzovićeva slikarstva u našoj sredini pridonijela je, osim pozitivnih kritičkih komentara i teorijskih interpretacija, već prihvaćena vještina u slikarskim, crtačkim i grafičkim tehnikama (a to je činjenica koja također traži adekvatno uvažavanje), kao i njegovi tadašnji motivi: gradske vedute (najčešće Zagreba), tijelo žene, mitološki prizori, te, nadasve, jasne naznake u prepoznatljivim elementima autorske osobnosti." Milan Bešlić