Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Upravljanje marketingom

  
Izdavač:MATE
  
ISBN:953-246-025-X
Format:28 cm.
Uvez:tvrdi
Broj stranica:    729
Godina izdanja:    2008
Drugi autori/prevoditelji:    preveli Nataša Renko, Jurica Pavičić i drugi.
 

 
Cijena:  580,00 kn
Popust:  116,00 kn (20%)
  
Vaša cijena:  464,00 kn
 
Artikla trenutno nema na skladištu!
Pošaljite nam upit za knjigu
 
 
Upravljanje marketingom
 
Upravljanje marketingom

UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU! Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno održavaju promjenu u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno još 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. Tvrdimo da se paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacijha, promijenio i ovaj udžbenik. U prvim izdanjima ovog udžbenika, malo su se malo spominjale teme koje se danas smatraju fundalmentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu. Uspijeh Upravljanja marketingom možemo pripisati njegovoj sposobnosti da maksimalno iskoristi tri dimenzije koje najbolje karakteriziraju tri dimenzije – dubinu, širinu i važnost! Dvanaesto izdanje izgrađeno je na temeljnim snagama prošlih izdanja: menadžerska orijentacija, analitički pristup, multidisciplinarna perspektiva, univerzalne primjene, sveobuhvatna i balansirana pokrivenost. Neke od najznačajnijih novih tema u ovom izdanju su: holistički marketing, integrirani marketin, interni marketing, marketing odnosa, društveno odgovoran marketing. Kratki sadržaj: Razumijevanje upravljanja marketingom Dobivanje uvida u marketing Povezivanje s klijentima Izgrađivanje snažnih marki Oblikovanje tržišne ponude Isporuka vrijednosti Važnost komunikacije Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta Dodatak; Rječnik; Kazalo autora; Kazalo tvrtki, marki i organizacija; Pojmovno kazalo Prof. Philip Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonomije. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim specijaliziranim područjima kao i stotinjak članaka objavljenih u stručnim časopisima te je dobitnik brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju znanosti o marketingu. Kevin L. Keller je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija. Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth. Njegova istraživanja su često citirana, dobitnik je brojnih nagada te je radio kao savjetnik za brandove marketinškim stručnjacima u mnogim tvrtkama kao što su Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Nike, P&G i Starbucks.
Pošalji upit za knjigu:
Upravljanje marketingom

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Upravljanje marketingom

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Utjecaj: znanost i praksa
 
 
 
139,00 kn
Socijalnim kapitalom do uspjeha
 
 
 
99,00 kn
Računovodstvo za neračunovođe
 
Lajoš Žager
 
190,00 kn
133,00 kn
popust
 
30 %
Računovodstvo
 
 
299,00 kn
209,00 kn
popust
 
30 %
Računovodstvo
 
Ivana Dražić
 
 
129,00 kn