Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Utjecaj: znanost i praksa - 4. izdanje

Autor:Robert B. Cialdini
Izdavač:MATE
  • Zagreb
  
Preveo:Ivanka Rajh
ISBN:978-953-246-030-8
Format:23
Uvez:meki
Broj stranica:    264
Godina izdanja:    2007
 
 
Cijena: 18,45 €139,01 kn
  
 
Artikla trenutno nema na skladištu!
Pošaljite nam upit za knjigu
 
 
Utjecaj: znanost i praksa
 
Utjecaj: znanost i praksa

Kakav osjećaj o ovoj knjizi u vama budi navedeni podatak? Ukoliko ste, makar i na trenutak, pomislili da bi tako provjerena i popularna knjiga mogla izazvati vaše zanimanje, tada je moguće da vas je uvjerilo snažno načelo utjecaja - u ovom slučaju, načelo društvenog dokaza.
Da li ste se ikada našli u situaciji da kažete "da" tele-trgovcu ili djetetu koje prodaje slatkiše i kasnije se zapitali zašto ste upravo pristali pretplatiti se na časopis koji vas zapravo ne zanima ili kupiti slatkiš koji zapravo ne želite? U ovoj revidiranoj, osuvremenjenoj i proširenoj knjizi, ne samo što ćete otkriti koje se sve tehnike koriste kako bi vas se navelo da kažete "da" nego ćete naučiti i neke korisne načine da se obranite od budućih zahtjeva.

Ugodno, praktično, a istodobno znanstveno utemeljeno štivo i za studente i za široko čitateljstvo! Studenti, stoga, mogu gledati na ovu knjigu kao na oosvježavajuću promjenu (od uobičajenih materijala) koja ne odstupa od znanstvene dosljednosti. Na isti način, i za široko čitateljstvo i za studente, ova knjiga može pokazati kako ono što se često čini kao suhoparna znanost, ako se predstavi na pravi način, može biti zanimljivo, korisno i važno za osobni život svakog čitatelja.

Ova knjiga je provjera psihologije potvrđivanja - otkriva koji čimbenici potiču ljude da kažu "da” na tuđe zahtjeve. R. B. Cialdini u knjizi kombinira eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne na ljude (kupce, klijente, potrošače). Ova knjiga je namijenjena osobama koje uspješno djeluju u poslovnom svijetu, a jedna od najvažnijih odlika joj je da podsjeća i potiče čitatelja na moć uvjeravanja!

Kratki sadržaj:

Oružje utjecaja
Uzajamnost: staro pravilo „Ja tebi, ti meni"... i još meni
Obveza i dosljednost: vražići u glavi
Socijalna potvrda: istina smo mi
Sviđanje: prijateljski lopov
Autoritet: usmjereno pokoravanje
Malobrojnost: pravilo manjine
Neposredni utjecaj: primitivan pristanak za automatsko doba


Robert B. Cialdini je profesor psihologije i član senata na Državnom sveučilištu Arizona, gdje mu je također dodijeljen naslov Graduate Distinguished Research Professor. Dodiplomski studij završio je na Sveučilištu Wisconsin., postdiplomski na Sveučilištu Sjeverna Karolina, a doktorski na Sveučilištu Columbia. Bio je predsjednik Društva za psihologiju ličnosti i socijalnu psihologiju.
Svoje dugogodišnje zanimanje za zamršenost socijalnog utjecaja pripisuje činjenici da je odrastao u potpuno talijanskoj obitelji, u većinsko poljskom susjedstvu, u povjesno njemačkom gradu (Milwaukee), u uglavnom ruralnoj državi.

Pošalji upit za knjigu:
Utjecaj: znanost i praksa

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Utjecaj: znanost i praksa

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Metodologija društvenih znanosti
 
 
 
13,27 €99,98 kn