Knjiga je pisana u suradnji s Markom Zuckerbergom i glavnim menadžerima Facebooka. Od novotarije nastale u studentskoj sobi Facebook je prerastao u tvrtku s 500
milijuna korisnika: jedna je od najbrže rastućih tvrtki u povijesti gospodarstva i ključan dio života ne samo tinejdžera nego i stotina milijuna odraslih. Izmijenio je društveni život na Zemlji, bio ključnim elementom velikih političkih prosvjeda, postao sveprisutan u svijetu marketinga, izmijenio politiku, gospodarstvo, čak i način na koji pristupamo vlastitu identitetu. To je Facebook efekt.
Kako je 19-godišnji harvardski student osnovao tvrtku koja je transformirala internet i kako ju je razvio do današnjih razmjera?
Ovo je priča Marka Zuckerberga, priča o Facebooku i njegovu utjecaju na naše živote.
„Kirkpatrick pokazuje kako je Zuckerberg uporno odbijao odustati od svoje vizije ustrajno dajući prednost rastu kompanije umjesto povećanju zarade i inzistirajući na tome da Facebook mora dominirati komunikacijom na internetu."
SIMON & SCHUSTER, EDITORIAL
„Kirkpatrick čitatelju nudi detaljan prikaz načina na koji je ta tvrtka od projekta iz sobe jednoga harvardskog studenta 2004. godine prerasla u drugi najposjećeniji website na svijetu nakon Googlea." MICHIKO KAKUTANI, THE NEW YORK TIMES
..Facebook efekt temeljito vam objašnjava fenomen Facebooka, njegovu filozofiju i. najzanimljivije, njegovu moc." DAVID POGUE, THE NEW YORK TIMES BOOK REVIEW