Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Carstvo medija - zbornik tekstova

Autor:Dražen Katunarić
Izdavač:Litteris
  • Zagreb
  
ISBN:978-953-7250-51-5
Format:21
Uvez:meki
Broj stranica:    459
Godina izdanja:    2012
Napomena:    Zadnje 4 strane (sadržaj) su uvezane naopačke, ali ništa ne nedostaje.
 

 
Cijena:  22,56 €169,98 kn
Popust:  9,42 € 70,97 kn (42%)
  
Vaša cijena:  13,14 €99,00 kn
 
 
 
Carstvo medija
 
Carstvo medija

Masovni mediji, zajedno s informatikom, elektronikom i telefonijom, danas su teška industrija društva, glavna poluga globalizacijskog sustava i širenja neoliberalnog koncepta; oni služe tomu da neprestano uvećavaju moć pojedinaca a spuštaju razinu mase. Na djelu je planetarna unifikacija ponašanja, ukusa, normi s pomoću medija, podvrgavanje svijesti efemernim zbivanjima, a i svojevrsna analfabetizacija korisnika i čitatelja.

Medijski je svijet postao zaseban svijet, sa svojim kodovima, slikama, jezikom i istinom te proizvodi pa prodaje vlastitu stvarnost, papir i pokretne slike, kao što druge industrije proizvode tekstil, vijke ili kreme za sunčanje. Informacija nije više slobodna i kritička nego pronosi jednu ideju, istinu, svjetonazor u oksimoronskom spoju jednoumnog pluralizma. Umjesto dokaza vjerodostojnosti, današnji mediji pokazuju očigledni deficit demokracije srazmjeran velikom stupnju ovisnosti o "gazdama", financijskim grupama koji i nemaju baš puno veze sa svijetom novinstva.

Ovaj zbornik tekstova postavlja ozbiljna pitanja o funkcioniranju medija i njihovim totalitarističkim pretenzijama. Zamišljen je hrestomastijski, kao nezabilazna cjelina za onog tko se želi baviti promišljanjem medija. Stoga se u knjizi krenulo od prvog amblematičnog teoretičara medija Marshala McLuhana (čije su dvije izreke o globalnom selu i Mediju kao poruci postali sastavni dio opće kulture) i referentnim tekstovima u kojima su najavljene sve kulturne mutacije koje će pretrpjeti mediji od konca sedamdesetih godina do današnjih dana kad se izvorni smisao ideje slobode tiska i medija kao temelja demokracije pomalo izgubio.

Većina zastupljenih autora i teoretičara istaknuti su intelektualci: esejisti, pisci, filozofi, sociolozi, novinari, publicisti koji nerijetko s različitih pozicija pristupaju problematici medija. (Litteris)

Pošalji upit za knjigu:
Carstvo medija

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Carstvo medija

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Znanje u digitalnom dobu
 
 
33,00 €248,64 kn
15,00 €113,02 kn
popust
 
55 %
Znak i pečat
 
 
 
22,43 €169,00 kn
Židovi u Zagrebu 1918.-1941.
 
 
 
18,45 €139,01 kn
Vrijeme reformi
 
 
16,00 €120,55 kn
15,00 €113,02 kn
popust
 
6 %
Velika igra 1856.-1907.
 
 
39,68 €298,97 kn
26,41 €198,99 kn
popust
 
33 %