Posljednjih petnaestak godina pažnja istraživača vršnjačkog nasilja sve je više usmjerena na teže uočljive, no podjednako štetne, indirektne oblike zlostavljanja. Takav, neizravan oblik agresije uključuje ogovaranje, širenje laži, socijalnu izolaciju žrtve i njezino izdvajanje iz vršnjačke skupine. Ovi oblici vršnjačkog nasilja zadnjih su godina sve češće prisutni i u sve intezivnijoj elektoničkoj komunikaciji putem interneta i mobilnih telefona, te je fenomen u svijetu postao poznat pod nazivom cyberbullying. Vrlo često neprepoznato od strane roditelja i drugih odraslih, vršnjačko nasilje putem elektroničke komunikacije ima katkad i teže posljedice po žrtvu nego nasilje doživljeno u izravnoj komunikaciji. Naime, internet nasilnicima omogućava anonimnost čime se krug nasilnika širi, jer mnoga djeca pod zaštitom anonimnosti postaju nasilna u takvoj vrsti komunikacije, a da to nisu u realnim životnim situacijama, Nadalje, takvom zlostavljanju svjedoči puno širi krug djece od onih u krugu razreda ili neformalne vršnjačke skupine u susjedstvu. Poruke poslane internetom i mobitelom zadržavaju se u prostoru društvenih mreža i drugih oblika elektroničke kominikacije, a da vrlo često nisu dostupne roditeljima i drugim odraslima koji se takvim oblicima komunikacije rjeđe služe.Odrasle osobe u djetetovu okruženju u mnogim slučajevima ne kontroliraju aktivnosti djece na internetu, a nemaju ni dovoljno znanja o novim tehnologijama koja su ima potrebna da bi mogli djetetu pomoći da se zaštiti.
Zbog toga je izuzetno važno djeci na primjeren način pružiti detaljne informacije o tome kakvi sve oblici nasilja postoje u komunikaciji putem društvenih mreža, mobitela, internetskih foruma, blogova i sl., te kako se od njih zaštiti. Upravo to čini ova knjiga jer tekst na vrlo jasan i pristupačan način daje pregled temeljnih pojmova kojima tumači što je sve elektroničko nasilje, te kako se od njega može zaštititi, a i što učiniti ako je dijete počinitelj, odnosno svjedok različitim oblicima elektroničkog nasilja. Posebna je vrijednost ove knjige što ovoj temi pristupa na vrlo interaktivan način, uz niz praktičnih savjeta i uputa, opisa različitih situacija u kojima se dogodilo nasilje, odgovora na često postavljena pitanja i testova kojima djeca mogu provjeriti jesu li razumjela koja se ponašanja mogu smatrati nasilnima te na koji način treba reagirati da bi se zaustavilo nasilje.
Uz djecu, kojima je prvenstveno namijenjena, ova knjiga je izuzetno vrijedan izvor informacija i roditeljima, te brojnim stručnjacima koji su u svakodnevnom doticaju s djecom, prvenstveno učiteljima i stručnim suradnicima u školama. Ona nudi vrijedne sadržaje koji mogu poslužiti kao temelj za osmišljavanje različitih aktivnosti i radionica kojima se u školi mogu razvijati temeljne kompetencije predviđene Nacionalnim okvirnim kurikulumom. To je prvenstveno socijalna i građanska kompetencija koja obuhvaća odgovorno ponašanje i tolerantan odnos prema drugima, uzajamno pomaganje i poštovanje drugih, te samopoštovanje. Uz to ova knjiga pridonosi i razvoju digitalne kompetencije, koja se odnosi na sigurnu i kritičku upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije u osobnom i društvenom životu i komunikaciji. Posebno bi informacije i aktivnosti iz ove knjige mogle biti dobrodošla pomoć u kreiranju nastavnih sadržaja i metoda iz kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja.
Sve ovo knjigu čini izuzetno korisnim izdanjem za djecu kojima je prvenstveno namijenjena, ali i za njihove roditelje, te učitelje i stručne suradnike u školama koji su suočeni s novim izazovima razvoja učeničkih kompetencija predvođenih Nacionalnim okvirnim kurikulumom, posebice građanske i digitalne kompetencije.