Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Dughi rep - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka? - drugo, prošireno izdanje

Autor:Chris Anderson
Izdavač:Jesenski i Turk
  • Zagreb
  
ISBN:978-953-222-314-9
Format:15x20 cm
Uvez:meki
Broj stranica:    286
Godina izdanja:    2008
 
 
Cijena: 11,81 €88,98 kn
  
 
 
 
Dughi rep - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
 
Dughi rep - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Pošalji upit za knjigu:
Dughi rep - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Dughi rep - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!