Tema knjige je kulturološka povijest plakata u Hrvatskoj od njegove pojave krajem 19. stoljeća do 1940. Uvodni dio sadrži pregled opće povijesti plakata. Uključene su i gospodarske prilike, počeci industrijalizacije, te razvoj tiskarstva i grafičkih tehnika kojima su stvoreni osnovni preduvjeti za afirmaciju plakata kao novog komunikacijskog medija. Slijedi tematska cjelina posvećena rekonstrukciji povijesnih činjenica o povijesti plakata u Hrvatskoj. Posebno poglavlje bavi se određivanjem stilskih karakteristika plakata, Završni dio knjige sadrži pregled povijesti tiskarstva od njegove pojave na ovim prostorima u 16. stoljeću, sažetak teksta na engleskom jeziku, katalog reproduciranih plakata s kazalom njihovih autora i bibliografiju.
„Hrvatski plakat, njegovu pojavu i razvoj trebamo promatrati i tumačiti u okviru europskog konteksta. Hrvatska je, uz sve svoje političke i gospodarske, kulturne i društvene osobitosti i posebnosti pripadala europskom krugu zemalja koju je, kao takovu, zahvatio prirodan i nezaustavljiv proces preobrazbe cjelokupnog društva, preobražaj koji se u 19. stoljeću dogodio u zemljama Zapadne Europe, vodećim silama cjelokupne europske, pa i svjetske politike i ekonomije. Njihova financijska moć, industrijska razvijenost, ekspanzija robe i kapitala, proizvodnja i potrošnja na svim poljima ljudskog djelovanja stvorili su preduvjete za pojavu medija kakav je plakat. Plakati koji su nastali u tim zemljama ubrajaju se u vrhunske, antologijske primjere plakatne umjetnosti.“
(Odlomak iz Uvodne riječi)
Sadržaj
7–17
Uvodna riječ
19–54
Političke i gospodarske prilike
55–94
Kultura, zabava i sport
95–143
Stilske značajke i određenja
145–160
Razvoj hrvatskog tiskarstva
161–164
Summary / The Croatian Poster until 1940
165–170
Katalog reproduciranih plakata
171
Popis autora
172
Bibliografija