Kad se spomene Charles Lindbergh, većina ljudi sjeti se prvog uspješnog preleta Atlantika u jednomotornom zrakoplovu. Bio je to međaš u povijesti zrakoplovstva. Neki će se prisjetiti otmice i ubojstva njegovog djeteta i kontroverznog suđenja... Prava istina o Lindberghu sve je samo ne jednostrana. Radi se, naime, o jednoj od najpoznatijih i najkontroverznijih osoba 20. stoljeća. Svatko ima pravo na istinu, bez obzira ide li mu ona u prilog ili ne...
Charles Augustus Lindbergh rođen je 4. veljače 1902. u Detroitu (Michigan) od oca Charlesa Augusta Lindbergha i učiteljice Evangeline Lodge Land Lindbergh. Oboje su bili švedski emigranti, a Charles im je bio jedino dijete. Sve do svoje 18 godine Charles je vrijeme najviše provodio na obiteljskoj farmi koja se prostirala uz obale rijeke Mississippi nedaleko mjesta Little Falls u Minnesoti. Njegov otac koji je bio odvjetnik u Little Fallsu ujedno je obnašao i dužnost zastupnika šestog okruga u Kongresu ( 1907. -1917.). Nakon završene srednje škole u Little Fallsu 1918. proveo je još dvije godine na obiteljskoj farmi da bi se potom upisao na sveučilište Wisconsin u gradu Madisonu. Tu je jednog dana nazočio onome što danas nazivamo air showom i veoma se zainteresirao za zrakoplovstvo i pilotiranje. Stoga se upisao u Nebraska flying school u mjestu Lincoln. U početku je sudjelovao na manjim priredbama tako što je hodao po krilu aviona u letu te iskako s padobranom. Potom je nakon završetka 1. sv. rata iznajmio avion iz vojnih viškova s kojim je, za oko godinu dana, izvodio samostalne letove.
U Zrakoplovnu školi američke vojske u San Antoniju (Texas) upisuje se 1924. školu je završio kao prvi u klasi i potom postao prvi zrakoplovni poštanski pilot između Chicaga (Illinois) i St. Louisa (Missouri). U St. Louisu je uvjerio skupinu poslovnih ljudi da ga podupru u namjeri da osvoji 25 tisuća dolara. Toliko je još 1919. ponudio njujorški poslovni čovjek Raymond Orteig za prvi let bez prestanka između New Yorka i Pariza. Nakon što je izgradnja njegova zrakpolova bila gotova avion je nazvao Spirit of St. Louis (Duh St. Louisa). Na putu za New York oborio je rekord u kratkoći trajanja leta između San Diega i St. Louisa. Potom je, nakon kraćeg zadržavanja, nastavio letjeti za New York pokušavajući uspostaviti drugi rekord. Ovaj puta u transkontinentalnom letu. S uzletišta Roosvelt Field na Long Islandu ka Parizu poletio je 20. svibnja u 7:54 h noseći sa sobom tek pokoji sendvič i vodu. Prije leta mediji ga ismijavaju, ali to neće dugo trajati. Preletio je preko 3600 milja i postao prvi pilot koji je sam, bez zaustavljanja, preletio Atlanski ocean. Dan kasnije, 21. svibnja u 10:54 h na pariškom aerodromu Le Bourget dočekuje ga masa od 150 tisuća ljudi oduševljena njegovim poduhvatom. U Sjedinjene Države vraća se 10. lipnja brodom U.S.S. Memphis. U znak počasti do pristaništa ga prati konvoj od četiri razarača i 40 aviona američke vojske. Predsjednik Coolidge odlikovao ga je Kongresnom medaljom časti i Letećim Križem (odlikovanjem utemeljenim zarad Lindbergha). Kasnije je Lindbergha odlikovanjima okitilo još mnoštvo država. Nakon što je minuo prvi val oduševljenja njegovim poduhvatom odlučio se na let avionom u 82 američka grada, u njegovom sada već slavnom avionu, kako bi promovirao zrakoplovstvo i pružio Amerikancima još jedom priliku da izraze svoje divljenje. Kasnije je (1927.) letio u mnoge latinoameričke države kao ambasador dobre volje američke vlade. U Meksiku je upoznao Anne Morrow, kćerku američkog ambasadora, koja će 1929. postati njegova supruga. Narednih nekoliko godina letio je na pet kontinenata kao pilot komercijalnih letova.