-"Ne. Romantika nije mrtva! U ciničnom svijetu još ima onih koji vjeruju u čar i ljepotu spolne ljubavi, koja je ures svijetu i tako dalje. Kroz četiri dirljive drame Raos nam pokazuje svoj nepopravljivi optimizam: Ne, ljubav nije mrtva! 'Romeo i Trnoružica' - I u mrtvačnici je moguća romansa, samo ako je čovjek pravilno orijentiran. 'Muškarci su svinje' - Što sve sirote žene doživljavaju kad preko oglasa upoznaju napaljenog manijaka - ali je ljubav jaća! ' Ta današnja smradež' - Što se zbiva kad muž usne snom pravednika, izmučen pitanjem je li Hrvat ili Srbin. 'Dva goluba' - Ni štajga ni incest ne mogu uništiti vjeru u ljubav - a i koješta drugo. Prava knjiga za usamljena, slomljena itd. srca."
- mračna, morbidna komedija - (četiri nježne priče) Sadrži i: Muškarci su svinje ; Ta današnja smradež ; Dva goluba. U ciničnom svijetu još ima onih koji vjeruju u čar i ljepotu spolne ljubavi. Kroz četiri dirljive drame Raos nam pokazuje svoj nepopravljivi optimizam: Ne, ljubav nije mrtva! Grobar se u mrtvačnici, na noćnoj straži, zabavlja izradom unosnih pri- vjesaka od ljudskih ušiju. Kraj njega je, između ostalih, i lijes predsjednika Timura Lenkeskua na aparatima, a koji je po partijskoj direktivi malo živ, malo mrtav, već kako dojave telefonom. Najednom iz jednog lijesa iskoči mlada šizika i grobar skoro umre od straha. Polako se prisjeća i nje i priče. Grobar je nekrofil, a šizika klijentica koja je oživjela od njegova milovanja. On se onesvijestio, a ona pobjegla. Proglasili su je mrtvom jer se na nekoj redalici (gang bang) napila i nadrogirala. Njoj je to, međutim, bilo seksualno uzbudljivije od svega što je doživjela, pa se vratila po još. Grobar drži pledoaje u obranu nekrofilije; da je Romeo ševio mrtvu Juliju, oboje bi bili živi. Šizika, međutim, počinje nekakve feminističke monologe, što se grobaru baš ne sviđa, a osim toga se otkriva da ona baš i nije čista djeva u bijeloj haljini, kakvu je on isfantazirao. Sukob među njima raste, pa mu se djevojka na kraju ne želi podati. Ne želeći da mu pobjegne i po drugi put, grobar je zvjerski brutalno zatuče lopatom, a zatim nad njezinim mrtvim tijelom drži najnježniji ljubavni monolog. Da sačuva tijelo, a prikrije zločin, u njezin lijes prebacuje Lenkeskua, za kojeg javlja da je drugi dan uskrsnuo, nadmašivši i samog Krista. Djelo je čudna smjesa groteske, jetke ironije, grozne brutalnosti i upravo sentimentalne nježnosti. Predrag Raos rođen je 1951. u Zagrebu, gdje je 1975. diplomirao kemiju na Prirodoslovno matematičkom fakultetu, ali nikad nije radio u struci. Zarana se bavi pisanjem, uglavnom fantastike (napose znanstvene) pa je dosad objavio 12 knjiga (od toga 10 romana), i barem još toliko rasutih tekstova (priča, eseja, kozerija, polemika, pjesama, radio-drama). U pripremi mu je desetak knjiga. Bavi se i prevođenjem, pa je, što s engleskog, što s francuskog i njemačkog, preveo gotovo 150 knjiga. Objavio je i znanstveni rad kojim je riješio problem izgradnje svemirskog lifta (space elevator), a u pripremi ih je još nekoliko.