Priručnik za učiteljice i učitelje donosi korisne i zanimljive ideje za organizaciju učenja i poučavanja u drugom razredu osnovne škole. Nastavne i odgojne situacije su shvaćene kao zajednički rad učitelja i učenika u kojima se oni dogovaraju o aktivnostima, zajednički izvršavaju planirane aktivnosti, te ih, na kraju, zajednički vrednuju. Sva didaktička rješenja koja se nude za produženu nastavu mogu se ostvariti i u tzv. glavnoj nastavi. Zbog nabrojanih didaktičkih vrijednosti i obilježja priručnika te zanimljivih rješenja smatram da bi bilo korisno učiniti ga dostupnim učiteljicama i učiteljima koji poučavaju u drugom razredu osnovne škole.
Prof. dr. Milan Matijević
Ideja da autorica napiše ovakav priručnik proizašla je iz njenog sustavnog i studioznog rada na osobnom stručnom usavršavanju, praćenju aktualne literature i istraživanja u razrednim odjelima u kojima je radila. Ovo je prvi didaktički priručnik koji objedinjuje uvođenje učenika u proces školovanja, rad u nastavi i produženom boravku. Knjiga ne sadrži recepte za rad, već metodički razrađene koncepcije kakve ne nudi ni jedna metodika u obrazovanju učitelja, te je vrijedan doprinos nastavničkoj literaturi.
Ružica Vitman-Sović, učiteljica razredne nastave