Britanske autorice dr. sc. Valerie Muter i dr. sc. Helen Likiermann temeljem višegodišnjeg kliničkog rada s djecom s takvim teškoćama izabrale su vrlo razumljiv, jednostavan i prikladan pristup problematici. Knjiga iz nekoliko aspekata predstavlja specifične teškoće učenja i specifične jezične teškoće, teškoće vezane uz disleksiju, dispraksiju i diskalkuliju. Sadrži i upitnike uz koje samostalno možete provjeriti postoje li kod djeteta znakovi mogućeg poremećaja. Također sadrži i vježbe i upute za rad kod kuće, te poticajne sistematične modele praćenja djetetova napredovanja. Takav pristup skupu specifičnih problema od velike je pomoći i stručnim osobama i roditeljima u obrazovanju i odgoju djece s disleksijom, dispraksijom i diskalkulijom. Kako do sada nije bilo stručnog priručnika s uputama za prepoznavanje i adekvatan pristup teškoćama čitanja, pisanja i drugim teškoćama učenja, objavljivanje ove knjige recenzentice prof.dr.sc. Dijana Arapović/prof.dr.sc.Mirjana Lenček (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu) su ocijenile kao izuzetno važan doprinos literaturi iz područja logopedije i njezinoj grani komunikacijskih i jezičnih poremećaja i specifičnih teškoća učenja.