Analizirajući i uspoređujući stare egipatske zapise, Stari i Novi zavjet, rane kršćanske i rabinske tekstove, svitke s Mrtvoga mora i obrede masonerije, autori pokušavaju rekonstruirati izgubljenu priču o Isusu i njegovu bratu Jakovu te opisati njihova nastojanja ka uspostavljanju "Kraljevstva nebeskog" na zemlji, koristeći se masonskim stiliziranim obredima. U svjetlu toga središnjim likom se ukazuje Hiram Abif, graditelj u hramu kralja Salomona kojeg su ubila trojica njegovih vlastitih ljudi. Stilizirana smrt i uskrsnuće kandidata (čin kojim on postaje Meštar Mason) upućuje u svojoj simbolici upravo na Hiramovu smrt. Autori na kraju smjelo zaključuju da je ustrojavanje kršćanske Crkve bila politička domišljatost, a ne nasljedovanje osobe Isusa Krista...
Christopher Knight i Robert Lomas, obojica masoni krenuli su u potragu za podrijetlom masonerije. Nisu ni slutili da će se zateći usred razotkrivanja istinite priče o Isusu Kristu i izvornoj Jeruzalemskoj crkvi. Počela se nazirati radikalno nova slika Isusa i njegove ultra-židovske sekte. Autori su dospjeli do kontroverznog zaključka da je sekta izvodila iste ključne obrede kao sredstvo inicijacije u svoju zajednicu, kakve i danas obavljaju – suvremeni slobodni zidari.
Strogo analizirajući i uspoređujući stare egipatske zapise, Stari i Novi zavjet, rane kršćanske i rabinske tekstove, Svitke s Mrtvoga mora i obrede masonerije, autori su uspjeli rekonstruirati izgubljenu priču o Isusu i njegovu bratu Jakovu, te opisati njihova nastojanja ka uspostavljanju “kraljevstva nebeskog” na zemlji, koristeći se masonskim stiliziranim obredima. Pokazalo se da je ustrojavanje kršćanske Crkve bila politička domišljatost koja ima malo veze s čovjekom, kojega nazivamo “Kristom”.