"Strip "Mangelos vol. 1" by Ivana Armanini (Crta), Marko Golub (Scenarij) izložbena je verzija istoimenog albuma koji se bavi životom i djelom Dimitrija Bašičevića Mangelosa, a nastoji barem djelomično ukazati i na njegov kustoski rad. Strip Mangelos vol. 1 izložbena je verzija istoimenog albuma koji se bavi životom i djelom Dimitrija Bašičevića Mangelosa. Osnovna narativna struktura stripa zasnovana je na nekoliko izvornih Mangelosovih tekstova – Manifestu manifestah, Šidskom manifestu, Bitci za plemenitost (iz nostories) i intervjuu koji je s njim 1982. vodio Mladen Stilinović – no unutar te inicijalno postavljene strukture autori su ugradili i brojne druge biografske i umjetničke referencije u kojima se isprepliću stvarnost i fikcija, teorija i umjetnička praksa, dokumentarna građa, interpretacija i mašta. Strip u tom smislu ne funkcionira kao konvencionalna biografska forma, ne prepričava život i umjetnički rad Dimitrija Bašičevića Mangelosa, ne objašnjava ga niti ga oponaša, nego ulazi u dijalog s njim, prihvaćajući sve njegove kontradikcije i rekreirajući od njegovih fragmenata jedan autentičan imaginarni univerzum. Dijelovi albuma Mangelos vol. 1 postavljeni su uz Mangelosove izvorne radove u cjelini projekt i sudbina – pokraj radova protokonceptualne grupe Gorgona, čiji je Bašičević bio član. Stripovskim su sekvencijama pridruženi katalozi, pozivnice, plakati i građa iz knjižnice MSU-a te iz Dokumentacijskog i informacijskog odjela i arhiva Tošo Dabac. Izložena građa nastoji barem djelomično ukazati i na njegovu kustosku aktivnost – koja se u kasnijem razdoblju nerijetko isprepliće s umjetničkom – te na sudjelovanje u neformalnim umjetničkim organizacijama poput Radne zajednice umjetnika podroom. kroz jezik stripa koji je na granici biografskog te uz pomoć efemerne građe i dokumenata što svjedoče o dijelu njegove kritičarske i kustoske biografije, izložbom se želimo prisjetiti Mangelosa ne samo kao umjetnika i kritičara nego i kao dugogodišnjeg kulturnog radnika koji je ostavio izniman, još uvijek nedovoljno vidljiv trag u muzeju suvremene umjetnosti, instituciji u kojoj je radio i na likovnoj sceni koju je stvarao." (preuzeto)