Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Marketinško upravljanje

Autor:Fedor Rocco
Izdavač:Školska knjiga
  • Zagreb
  
Format:17x24 cm
Uvez:meki
Broj stranica:    324
Godina izdanja:    1994
 

 
Cijena:  17,25 €129,97 kn
Popust:  5,44 € 40,99 kn (32%)
  
Vaša cijena:  11,81 €88,98 kn
 
 
 
Marketinško upravljanje
 
Marketinško upravljanje

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu. U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi dio - istraživanje i analiziranje - govori o mikrookruženju i makrookružju, tržištu, njegovu segmentiranju i istraživanju, treći dio govori o strategiji, planiranju i programiranju marketinga, četvrti o upravljanjumarketinškim funkcijama, peti o organiziranju marketinga, a šesti se osvrće na primjenu marketinga u posebnim područjima. Udžbenik se koristi dometima svjetske teorije, a odražava stanje, potrebe i mogućnosti našega nacionalnoga gospodarstva.

Pošalji upit za knjigu:
Marketinško upravljanje

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Marketinško upravljanje

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Vodič kroz ekonomske pokazatelje
 
 
 
15,79 €118,97 kn
Utjecaj: znanost i praksa
 
 
 
18,45 €139,01 kn
Upravljanje marketingom
 
 
80,83 €609,01 kn
51,00 €384,26 kn
popust
 
37 %
Upravljanje ljudskim potencijalima
 
 
68,22 €514,00 kn
49,00 €369,19 kn
popust
 
28 %
Tržišne komunikacije
 
 
 
16,00 €120,55 kn