Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Marketinško upravljanje

Autor:Fedor Rocco
Izdavač:Školska knjiga
  • Zagreb
  
Format:17x24 cm
Uvez:meki
Broj stranica:    324
Godina izdanja:    1994
 

 
Cijena:  130,00 kn17,25 EUR
Popust:  41,00 kn 5,44 EUR (32%)
  
Vaša cijena:  89,00 kn11,81 EUR
 
 
 
Marketinško upravljanje
 
Marketinško upravljanje

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu. U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi dio - istraživanje i analiziranje - govori o mikrookruženju i makrookružju, tržištu, njegovu segmentiranju i istraživanju, treći dio govori o strategiji, planiranju i programiranju marketinga, četvrti o upravljanjumarketinškim funkcijama, peti o organiziranju marketinga, a šesti se osvrće na primjenu marketinga u posebnim područjima. Udžbenik se koristi dometima svjetske teorije, a odražava stanje, potrebe i mogućnosti našega nacionalnoga gospodarstva.

Pošalji upit za knjigu:
Marketinško upravljanje

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Marketinško upravljanje

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Vodič kroz ekonomske pokazatelje
 
 
 
119,00 kn15,79 EUR
Utjecaj: znanost i praksa
 
 
 
139,00 kn18,45 EUR
Upravljanje marketingom
 
 
609,00 kn80,83 EUR
569,00 kn75,52 EUR
popust
 
7 %
Upravljanje ljudskim potencijalima
 
 
514,00 kn68,22 EUR
424,00 kn56,27 EUR
popust
 
18 %
The Marketing Book
 
 
 
99,00 kn13,14 EUR