Klub "Knjiga znanja"

Prijava registriranih članova

 

 

 

Upravljanje marketingom - 14. izdanje

Autor:Philip Kotler
Izdavač:MATE
  • Zagreb
  
Preveo:Nikola Drašković
ISBN:978-953-246-173-2
Format:20x26 cm
Uvez:tvrdi
Broj stranica:    900
Godina izdanja:    2014
Drugi autori/prevoditelji:    Kevin Lane Keller, Maja Martinović ,Nikola Drašković
 

 
Cijena:  609,00 kn80,83 EUR
Popust:  40,00 kn 5,31 EUR (7%)
  
Vaša cijena:  569,00 kn75,52 EUR
 
 
 
Upravljanje marketingom
 
Upravljanje marketingom

UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!

14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.

Dobar marketing nije slučajnost, nego rezultat pažljivog planiranja i provedbe uz pomoć najmoderniji instrumenata i tehnika. To je istovremeno i umjetnost i znanost jer marketinški stručnjaci pokušavaju pronaći nova kreativna rješenja za često složene izazove koje pred njih predstavljaju duboke promjene u marketinškom okruženju 21.st. U ovoj knjizi opisuje se kako vrhunski marketinški stručnjaci žongliraju između discipline i mašte ne bi li se nosili s novonastalim marketinškim okolnostima.

Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama.

Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnom i specijalističkim studijima. Ona je također vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.

Kratki sadržaj:

1. DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom
Definiranje marketinga za 21. stoljeće
Razvijanje marketinških strategija i planova
2. DIO: Dobivanje uvida u marketing
Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje
Provođenje marketinškog istraživanja
3. DIO: Povezivanje s potrošačima
Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa
Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača
Analiza tržišta poslovne potrošnje
Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki
Izgradnja tržišne vrijednosti marke
Umijeće pozicioniranja marke
Konkurentska dinamika
5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude
Određivanje strategije proizvoda
Oblikovanje usluga i upravljanje njima
Razvijanje cjenovnih strategija i programa
6. DIO: Isporuka vrijednosti
Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima
Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom
7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti
Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima
Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću
Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja
8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
Uvođenje novih tržišnih ponuda
Prodiranje na globalna tržišta
Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

P. Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonomije.

K. L. Keller je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth.

M. Martinović je profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u. Kao nositelj kolegija Going to Market također je predavala na MBA studiju Barcelona Management Instituta (BMI), te predaje na MBA studiju Sarajevo Graduate Business School u suradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na kolegiju Marketing Management. Radila je na redakturi i prijevodima, te je bila urednica niza knjiga iz područja marketinga, kao primjerice udžbenika za MBA studij „Upravljanje strateškim marketingom". Recenzent je znanstvenih časopisa, između ostaloga i časopisa Marketing Education Review (American Marketing Association). Bila je i gost suurednik posebnog izdanja znanstvenog časopisa International Journal of Business and Emerging Markets (IJBEM), Inderscience Journals (2012.). Jedan je od autora Leksikona marketinga u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (2011.). Redovito sudjeluje i prezentira radove na međunarodnim konferencijama, te izlaže na stručnim skupovima.

Pošalji upit za knjigu:
Upravljanje marketingom

 
 

 

Pošalji prijatelju link do knjige:
Upravljanje marketingom

 
 
 

 
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI!
 
Vodič kroz ekonomske pokazatelje
 
 
 
119,00 kn15,79 EUR
Utjecaj: znanost i praksa
 
 
 
139,00 kn18,45 EUR
Upravljanje ljudskim potencijalima
 
 
514,00 kn68,22 EUR
424,00 kn56,27 EUR
popust
 
18 %
The Marketing Book
 
 
 
99,00 kn13,14 EUR
Suočavanje s kapitalizmom
 
 
265,00 kn35,17 EUR
219,00 kn29,07 EUR
popust
 
17 %