Knjiga "Svako je dijete darovito" donosi dokaze zašto nam je nužna radikalna promjena u shvacanju odgoja i škole: Naš zastarjeli školski sustav šteti djeci i cijeloj zajednici. Moramo prestati stvarati pritisak i stres vec u djetinjstvu. Uostalom, neuroznanost odavno je dokazala: Svako je dijete darovito, a na nama je da to prepoznamo i djelujemo u skladu s tim.
Tko želi postati lijecnik, u našemu školskom sustavu mora biti dobar matematicar, ali ne i empatican. Trenutacno poimanje darovitosti i "inteligencije" nije samo pogrešno vec je i vrlo opasno.
Roditelji i škole doduše cine sve da bi poticali sposobnosti djece. Pa ipak, zato što nam se školski i obrazovni sustav opcenito temelji gotovo iskljucivo na prenošenju znanja i postignucima, proizvodimo odlicne ucenike i studente koji se u poslovnome svijetu pretvaraju u gubitnike. A na tom putu gubimo brojne neiskorištene i frustrirane talente. Vec predugo koracamo tom stranputicom.
Gerald Hüther i Uli Hauser opisuju koje su darovitosti urođene i kako se razvija djecji mozak. Pokazuju da naš odgoj te aspekte gotovo uopce ne uzima u obzir i zahtijevaju radikalnu promjenu stava kako bi sva djeca posve razvila svoje potencijale. IZ POGOVORA