Ova knjiga je provjera psihologije potvrđivanja – otkriva koji čimbenici potiču ljude da kažu “da” i na tuđe zahtjeve!
Kakav osjećaj o ovoj knjizi u vama budi navedeni podatak? Ukoliko ste, makar i na trenutak, pomislili da bi tako provjerena i popularna knjiga mogla izazvati vaše zanimanje, tada je moguće da vas je uvjerilo snažno načelo utjecaja – u ovom slučaju, načelo društvenog dokaza. Da li ste se ikada našli u situaciji da kažete “da” tele-trgovcu ili djetetu koje prodaje slatkiše i kasnije se zapitali zašto ste upravo pristali pretplatiti se na časopis koji vas zapravo ne zanima ili kupiti slatkiš koji zapravo ne želite? U ovoj revidiranoj, osuvremenjenoj i proširenoj knjizi, ne samo što ćete otkriti koje se sve tehnike koriste kako bi vas se navelo da kažete “da” nego ćete naučiti i neke korisne načine da se obranite od budućih zahtjeva.
Cialdini kombinira eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne načine na ljude (kupce, klijente, potrošače). Ovu knjigu koriste osobe koje uspješno djeluju u poslovnom svijetu, a jedna od najvažnijih odlika joj je da podsjeća i potiče čitatelja na moć uvjeravanja.
ORUŽJE UTJECAJA/ UZAJAMNOST: STARO PRAVIKLO „JA TEBI, TI MENI”… I JOŠ MENI / OBVEZA I DOSLJEDNOST: VRAŽIĆI U GLAVI/ SOCIJALNA POTVRDA: ISTINA SMO MI/ SVIĐANJE: PRIJATELJSKI LOPOV/ AUTORITET: USMJERENO POKORAVANJE/ MALOBROJNOST: PRAVILO MANJINE/ NEPOSREDNI UTJECAJ: PRIMITIVAN PRISTANAK ZA AUTOMATSKO DOBA